Режисьорът на L.A. Noire разказва "една от великите неразказани истории на XX в." в нова игра

Pinterest LinkedIn +

Основателят на несъществуващото вече австралийско студио Team Bondi, производител на едно от най-комерсиалните гейм заглавия на 2011 г. - криминалният адвенчър от трето лице L.A. Noire, оглавил класацията на най-продаваните игри в САЩ през месец май, разкри, че е започнал работа по нов проект.

Брендън Макнамара – режисьор и сценарист на L.A. Noire и The Getaway, която създава докато е директор на продукцията на Team Soho Studio към Sony Computer Entertainment, смята да обяви играта "скоро", като засега посочва единствено, че в сюжета й е залегнала "една от великите неразказани до сега истории на 20-ти век".

След преустановяването на партньорството между Team Bondi и Rockstar – издателите на L.A. Noire, които притежават правата върху интелектуалната й собственост, и преливането на повечето от бившите служители на студиото в продуцентската компания Kennedy Miller Mitchell, основана от Джордж Милър, Макнамара има свободата да действа съобразно със собствената си воля, но говори за творческия процес в множествено число.

"Научих един тон неща, работейки по L.A. Noire (продукцията на играта продължи 7 години, бел. а.), за които се надявам да изиграят роля в това, по което работим в момента", казва Макнамара в интервю за Eurogamer. Той притежава част от акциите на австралийската компания Depth Analysis, създала технологията MotionScan, използвана при разработката на L.A. Noire, и смята и занапред да експлоатира възможностите й.

Сподели.