Най-продаваната видео игра в САЩ през месец май и една от най-продаваните на Острова от рилийза й до днес – кинематографичният криминален трилър L.A. Noire, ще излезе и за PC тази есен обявиха издателите на играта – Rockstar.
Произведена от независимото австралийско студио Team Bondi, играта бе включена в програмата на тазгодишния филмов фестивал Tribeca – прецедент за заглавие от гейм индустрията, а от месец май, когато се появи на световните пазари в две версии – за Xbox 360 и PlayStation 3, до момента, е реализирала продажби в размер на над 4 млн. копия.
Един от ключовите елементи в L.A. Noire е системата MotionScan, използвана за улавяне и дигитализация движенията на живи актьори. Според създателите й от Depth Analysis, тя позволява да се улови всяко едно движение, всяко трепване на мускул и изражение на лицето и напълно премахва необходимостта от компютърно анимиране и моделиране на героите в играта.
Предстоящата PC версия се разработва от Rockstar Leeds и ще се отличава с "още по-голяма прецизност и подобрения на графиката", а онези, които притежават необходимия хардуер, ще могат да се радват на трето измерение. Контролите ще бъдат преконфигурирани за клавиатура, но желаещите ще могат да играят и чрез геймпад. От Rockstar обещават съвместимост на L.A. Noire с "с всякакви персонални компютри" – нещо, с което не може да похвали PC версията на Grand Theft Auto IV.