Платформеният пъзел на датското студио Playdead – Limbo, и 2D платформената игра на Team Hermes – Inertia, спечелиха големите награди на Indie Game Challenge, раздадени за втори път в рамките на конференцията 2011 DICE Summit, няколко дни след церемонията по връчването на 14-те годишни Interactive Achievement Awards.
Журито на Indie Game Challenge, съставено от членове на Академията за интерактивни изкуства и науки, представители на GameStop и др., определи Limbo за "Най-добра професионална игра на независимо студио", а Inertia – за "Най-добра непрофесионална игра", награждавайки производителите на двете заглавия с чекове за $100 000.
Team Hermes получиха още няколко награди, чието материално изражение са чекове на стойност $2500 за първите две и $10 000 – за третата - за "Най-добър геймплей", "Технически достижения" и "Избор на геймърите". Победата на Inertia в тази категория бе определена чрез онлайн вот, в който взеха участие над 60 000 души. Издадената през Xbox Live Arcade Limbo, отличаваща се със своя визуален стил, се наложи в професионалната категория на Indie Game Challenge над игри като Confetti Carnival, Fortix 2, Spirits и Vanessa Saint.