Ubisoft потвърди данните, отнасящи се до техническите спецификации на Watch Dogs, разбунили духовете през последните няколко дни – играта ще се възпроизвежда от PS4 с резолюция 900p, а от Xbox One – с 792p.
И двете версии ще се кадрират с 30 fps. Информацията, разпространена от Sony, бе малко по-различна – за 1080p/60fps, поради което компанията търпи ожесточена критиката за "подвеждащ PR", на която все още не е отговорила.
"Резолюцията е число. Броят на кадрите в секунда също. Това са валидни стойности в правенето на игри. Всеки обаче може да избира на какво държи в най-голяма степен според преживяването, което иска да предложи.
В нашия случай динамиката на действието е абсолютен приоритет. Изследването на света на играта и себеизразяването са фундаментите на Watch Dogs. Искате да имате стабилен фреймрейт, но искате преживяването ви да се характеризира с динамика. Същото се отнася и до резолюцията", обясни креативният директор на играта Джонатан Морин, защитавайки решението на компанията.
Watch Dogs се разработва от шест години със солиден бюджет и Ubisoft се надява заглавието да се наложи подобно на Assassin's Creed.