Присъединилата се през 2005 година към онлайн света Second Life жена, с ник Лео Волф (Leo Wolff), закупи неголям участък виртуална земя и заедно с още осем музиканти открива първия "Виртуален гараж" (Virtual Garage).
Главната цел на ентусиастите е да изпълняват авторска музика, която да представят на останалите жители на виртуалната вселена.Разработената от гейм студио Linden Lab игра Second Life има население от над 13 милиона потребители. В основата си това не е типична игра, а по-скоро триизмерна социална мрежа - геймърите създават своите персонажи, след което свободно пътешестват по големия виртуален свят и общуват помежду си. Те могат да създават предмети и да ги продават или купуват, да участват в различни дейности и забави, организирани от други геймъри.
Лео Волф стана първата британска музикантка, изпълнила свои композиции в гъсто населения виртуален свят. Освен това, тя се занимава с кариерата на други музиканти в същия и организирането на музикални събития. Волф се самоопределя като виртуален музикант. Тя никога не е излизала извън границите на Second Life. Според нея, главното предимство на виртуалните концерти е възможността да адресираш музиката си до най-голямата възможна аудитория, създавайки внушителна фенска база.
Second Life привлича вниманието не само на начинаещите музиканти. През август 2006-та година се състоя първият виртуален концерт на известен изпълнител - американската певица Сюзън Вега (Suzanne Vega). Освен това, играта заинтересува изпълнители като Duran Duran, Pet Shop Boys и много други.