След като събра рекордна за онова време субсидия чрез Kickstar за разработката на Wasteland 2, сега inXile Entertainment си осигури рекорден към днешния момент бюджет и за своя следващ проект - вдъхновената от Planescape: Torment ролева игра Torment: Tides of Numenera.
Заглавието генерира пълния размер на първоначално заложената сума от $900 000 за по-малко от 24 часа след старта на кампанията в KickStarter, а месец по-късно при финализирането й сумата достигна внушителните $4.2 млн.
Единствено Ouya – новата Android-базирана гейм конзола, която предстои да излезе на пазара - генерира по-голяма субсидия чрез Kickstarter, когато става дума за гейм ориентирани проекти ($8.59 млн.).
Междувременно стана ясно, че Torment: Tides of Numenera ще излезе по-късно от предварително обявеното – през 2015 г. вместо в края на 2014 г., а към екипа, разработващ играта, бе привлечен Крис Авелоун – главния дизайнер на Planescape: Torment.