Суперзвездата Мадона доказа класа пред 50 хиляди в София

Pinterest LinkedIn +

Навръх 51-вия рожден ден на Майкъл Джексън, суперзвездата Мадона (Madonna) се разписа в българската музикална история с двучасово шоу пред повече от 50 хиляди души на стадион "Васил Левски" в София.

Актуалното турне на певицата "Sticky & Sweet" започна още през 2008 г. като част от супер сделката й с промоутера Live Nation. Именно с настоящата обиколка, Мадона подобри собствения си рекорд за най-успешно турне на солов артист (Confession Tour 2006).

Bнушителна сцена с размери 85x35x40 метра, с монтирани от двете страни гигантски букви М, огромни видеоекрани и стотици светлинни ефекти, бяха част от "реквизита" на Мадона, чрез който тя представи новото си шоу.

На принципа - след като отборът печели не сменяй състава - в редиците на продукцията се отличаваха мнозина от участниците в Confession Tour. Режисурата на шоуто (Джейми Кинг) също следваше схемата на предишното турне, но с нови похвати и приоми.


Сн. madonnatribe.net


По традиция - непрестанните танци, смяната на сценични костюми, дело на водещи дизайнери и играта със светлинните ефекти, бяха сред гвоздеите в концерта на 51-годишната музикална икона.

От друга страна, зашеметяващи чисто нови аранжименти на старите песни докараха до объркване по-старите почитатели на певицата, които на моменти, трудно разпознаваха хитовете й от 80-те и 90-те.

Своеобразен трибют към Майкъл Джексън бе включването на кратък микс от негови песни в частта от концерта, носеща името "Holiday".


Сн. madonnatribe.net

По време на шоуто се откроиха и части както с латино, така и с джипси звучене, включително и песента, за която Мадона спечели Оскар - "You Мust Love Me" от филма с нейно участие "Евита".

Към финала, виртуален дует с Джъстин Тимберлейк и Тимбаленд за "4 минути", предложи нови измерения в сценичната хореография. Публиката в т.нар. "съркъл" направо полудя от емоции, а за останалите 40 000 остана възможността или да се поразкършат в танци или да цъкат с език.

По време на концерта, Мадона се обърна на няколко пъти със стандартни реплики като "Здравейте, София" и "Здравейте, България", но с това приключваше всичко, което може да се нарече стандартно.


Сн. madonnatribute.net

Всеки един декор, костюм или светлинен лъч бе специално подбран и имаше собствена история и предназначение. Уникален микс от музикални препратки, визуални и текстови послания съпътстваха шоуто, което приключи в полунощ с еднозначния надпис GAME OVER.

В заключение, може да се спори за вокалните възможности на Мадона, но със своя професионализъм по отношение на продукцията, е безспорно, че тя налага качество на шоу, трудно достижимо дори според европейските стандарти.

Сподели.