Blizzard подготвят за издаване в последната седмица на август Patch 1.0.4 за Diablo III, с който ще влязат в сила редица осезаеми промени на всички нива, като се започне преконфигурацията на определени коефициенти и се стигне до отличителните белези на отделните класове.
Подробна информация за повечето от подготвяните промени с конкретни стойности и пояснения се съдържа в публикацията на Уайът Ченг в Battle.net, а ето в какво ще се изразяват те по същество. Magic Find и Gold Find стойностите нямат да бъдат осреднявани при мултиплеър игра, което означава, че играчите ще могат да се възползват в максимална степен от своя Magic Find показател, независимо колко други играчите им кооперират в дадена сесия.
Ще бъде занижен коефициентът на кондиционно възстановяване на чудовищата на допълнителен играч в кооператив до долната граница от 75%, независимо от нивото на трудност. Към момента този коефициент варира между 75% и 110% в зависимост от трудността. Резултатът от тази промяна ще се изразява в по-лесно преодолими врагове при кооперативна игра, в допълнение към по-добрата ефикасност на координираната екипна игра спрямо соловата.
Blizzard планират също да редуцират разликата в трудността между нормалните чудовища и Elite групите (съставени от Champion и Rare единици), като вдигнат HP на първите с 10-15% и намалят тези на вторите с 10-25%, като последните вече няма да могат да се възстановяват напълно. Ще бъдат уеднаквени показателите на всички оръжия от 61-62 lvl и 63 lvl, и ще бъдат редуцирани степента на пораженията, нанасяни от скелетони като Skull Cleaver, и цената, необходима за поправката на въоръжението от висок клас.
По-детайлна информация за готвените промени при отделните класове ще излезе наяве през следващите две седмици.