Първата cloud базирана дигитална платформа за стрийминг на видеоигри, OnLive, ще осигури стотици заглавия за революционната конзола Ouya, обявена преди по-малко от месец. По този начин потребителите на устройството, захранвано от мобилната операционна система Android, ще могат незабавно да започнат да играят игри на повече от 80 издатели в момента, в който Ouya дебютира на пазара.
OnLive обещават да направят достъпни безплатните половинчасови демо версии на почти всички игри от своя каталог. Поддръжката на OnLive за Ouya означава, че играчите ще могат да започнат да играят дадено заглавие на конзолата у дома си, след което да продължат в движение чрез своя таблет или смартфон, и обратното.
"Когато чухме за пръв път за Ouya, се развълнувахме много от факта, че конзолният гейминг ще стане по-отворен и лесно достъпен. Също като създателите на Ouya, ние поставихме началото на OnLive с нова визия за гейминга, целейки да направим най-висококачествените видеоигри достъпни за колкото се може повече хора и продължаваме да търсим начини да развиваме тази визия", коментира партньорството между двете компании шефът на OnLive – Брус Гроув.
Ouya трябва да се появи през март 2013 г., като първоначалният скептицизъм към устройството беше засенчен от огромния успех на кампанията за груповото финансиране на проекта чрез Kickstarter. За по-малко от месец над 43 000 души подкрепиха създателите на конзолата, като инвестираха над $5.5 млн. общо. Първоначално поставената цел бе за набирането на $950 000.