Независимото шведско студио Might and Delight обяви Shelter 2 – духовен наследник на абстрактната сървайвъл игра за майка язовец и петте й малки, издадена през 2013 година.
Вместо в язовец, играчите в Shelter 2 ще могат да се превъплътят в рис, изследвайки отворен свят, в който животното ще трябва да намери подслон, да роди малки и да се бори за своето и тяхното оцеляване.
"Играта пресъздава в детайли и дори по-реалистично, отколкото в оригиналната Shelter, истинските условия на живот на този хищник, поведението му и начина, по който ловува и по който се грижи за поколението си. Същевременно, колкото и да е странно, Shelter 2 е по-близка като изживяване до традиционната представа за видеоигра", казва шефът на Might and Delight – Андерс Вестин.
Shelter 2 ще излезе за PC в дигиталните платформи през есента на 2014 година.