Слуховете, че Killing Floor ще се сдобие с продължение, се оказаха верни – американското независимо студио Tripwire Interactive анонсира официално Killing Floor 2 за PC и Linux с Early Access в Steam, без да уточнява кога може да се очаква появата на играта - нито в тази ранна версия, нито в окончателния й вид.
Подобно на Red Orchestra, Killing Floor възникна като Unreal Tournament 2004 мод, но впоследствие бе развита до самостоятелна игра, от която към днешна дата са изкупени над 2,5 милиона копия в световен мащаб. По времето, когато Killing Floor бе създадена (изд. 2009 година), екипът на Tripwire наброяваше 10 души.
Днес в студиото работят 50 души, а бюджетът, с който разполага, е достатъчен за използването на mocap (улавяне на движението) технология за почти всички елементи от Killing Floor 2, в това число за reload анимациите и меле атаките. Само за начините на умиране на зомбитата са създадени близо 100 различни анимации, които да направят смъртта им още по-брутална и зрелищна.
И ако това не е достатъчно, Tripwire обещават ново ниво на трудност - Hell on Earth, което ще накара играчите да търсят напълно различен подход към действието в играта.