В новият брой на списание РИТЪМ ще намерите: В общата предизборна треска, когато двама от кандидат-кметовете на София – Петър Гюзелев и DJ Ради (Радослав Евтимов) – идват от музикалния бизнес, РИТЪМ реши да направи собствено проучване и попита 100 души кой музикант биха избрали за кмет. На първо място се оказа Кирил Маричков. Още в броя: Молоко, Масив Атак, Дийп Зоун Проджект, Айрън Мейдън, Фън Лавин Криминалс, Джуниър Джак, Ивънесънс, Дефтоунс, Ейч-Блокс, Диму Боргиър.
Предлагаме на вашето внимание неговите акценти:•tВ общата предизборна треска, когато двама от кандидат-кметовете на София – Петър Гюзелев и DJ Ради (Радослав Евтимов) – идват от музикалния бизнес, РИТЪМ реши да направи собствено проучване и попита 100 души кой музикант биха избрали за кмет. На първо място се оказа Кирил Маричков, останалите резултати търсете в броя.
•tНа корицата на РИТЪМ са Молоко.
Рошийн Мърфи и Марк Брайдън пяха пред близо 5-хилядна публика в зала 1 на НДК на 11 октомври, предизвиквайки фурор с музика и сценично поведение. В ексклузивно интервю за РИТЪМ атрактивната фронтдама разкрива тайните на творческата алхимия, в която е записан актуалният диск на Молоко Statues, като признава, че й е по-лесно да работи с Марк сега, когато са само професионални партньори. Ето част от отговорите й:
Рошийн Мърфи: “Дори е по-лесно да се работи, когато не сте двойка с някого. Отношенията ни с Марк са доста по-добри напоследък – защото имаше периоди, когато не беше лесно да записваме заедно. Сега пак всичко е наред.”Рошийн Мърфи: “Опитвам се да бъда колкото се може по-искрена, обаче това адски ме отегчава. Досадно е да казваш направо какво мислиш и чувстваш. Когато пишеш, влагаш много фантазия; границата между реалното и въображаемото не се забелязва лесно. Точно това прави музиката интересна – кара те да се чудиш, да се питаш за какво става дума. Музиката ни е много театрална и не искам да я приземявам прекалено до реалността.”
•tВ специално интервю – единственото за България, Три-Ди и Деди Джи представят Масив Атак, една от най-влиятелните формации в областта на електронния саунд. Те говорят не само за последния си проект 100th Window, но и разсъждават доста освободено върху вечните въпроси за музиката, наркотиците и корпоративния бизнес, давайки примери с Роби Уилямс и Еминем.
Три-Ди: “Без да искам да звуча скандално, от наркотиците от “Клас А” (т.е. най-токсичните според английските закони, вкл. хероин) най-добри са екстъзи и ЛСД. Защото с наркотици като тези ти трябва място и време да осъзнаеш къде и в какво се намираш. Докато нещата на амфетаминова основа те ускоряват и моментът на деликатност се губи – има само бам-бам-бам, сега, веднага, не можеш да се отдадеш на усещанията си и да установиш дали всъщност си трезвен или опиянен. Има смисъл само да вземеш нещо, което ще ти позволи да абсорбираш музиката.”
Три-Ди: “Хип-хопът едно време беше против естаблишмънта, като пънка. После индустрията го абсорбира и го превърна в поп, в американската мечта, където всеки клип и всеки артист просто продава продукти. И то не собствени продукти, а корпоративни – коли, бижута, обувки, дрехи, очила, козметика...”
•t“Без кофеин” и “Всяка неделя” са парчетата на Дийп Зоун Проджект, които отдавна се подвизават в Българския Топ 100. Те са включени във втория албум на електронната формация, актуалния Влизам в теб!. В разговора на музикалния официоз с групата се споменава любопитната история с ролята на Кеворк Кеворкян при създаването на хита, и за участието на DJ Диян в Гумени Глави с Мишо Шамара.
DJ Диян: “Веднъж с Роско бяхме в студиото в много лежерно настроение. Тъкмо беше свършило предаването “Всяка неделя”. Не го гледахме, но сигналът ни въздейства. Вкарахме някакъв ритъм и преди да се усетим, вече го работехме. Кеворк беше приятно изненадан, много се изкефи. Той е главният виновник за “Всяка неделя”, така че мнението му беше важно за нас.”
•tОЩЕ ТЕМИ В БРОЯ: интервюта с Айрън Мейдън, Фън Лавин Криминалс, Джуниър Джак, Ивънесънс, Дефтоунс, Ейч-Блокс, Диму Боргиър
•tНад 50 нови албума в ревю секцията – под лупата на музикалния официоз.