Излизайки пред аудиторията на конференцията Let`s Talk iPhone, организирана от Apple на 4 октомври, ден преди кончината на Стив Джобс, по повод представянето на петото поколение iPhone – 4S, шефът на Epic Games, Майк Капс, обяви Infinity Blade 2 – първото продължение на iOS екшън ролевия блокбъстър, оптимизирано специално за iOS 5 и революционния от гледна точка скоростта на визуализиране на графиките A5 чип на новия смартфон.
Оригиналната игра, чиято разработка стартира през първата половина на 2009 г. като Kinect съвместимо Xbox 360 заглавие, излезе на 9 декември 2010 г. и има статута на най-бързо продаваното iOS игрално приложение към момента, генерирайки над $1.6 млн. още в първите четири дни след премиерата си.
"Чрез Infinity Blade ние демонстрирахме пълния потенциал на мобилния гейминг, създавайки AAA продукция с невиждани дотогава графики и изключителен геймплей, които очароваха милиони потребители на мобилни устройства", заяви от сцената на Let`s Talk iPhone изпълнителният директор на студиото – Доналд Мъстард. "С Infinity Blade 2, ние ще качим летвата още по-високо, надминавайки всичко, създадено до момента, и ще ви предоставим тонове ново съдържание и уникални нови за мобилния гейминг игрови елементи, до които ще искате да се докоснете на всяка цена".
Премиерната дата на Infinity Blade 2 е 1 декември 2011 г., а сред новите функции, които ще бъдат интегрирани в геймплея, е "социалната" Clash Mob, чрез която играчите ще могат да отключват редки оръжия и артефакти. От Epic обещават още много нови локации, противници, трудни за побеждаване чудовища, нови бойни стилове и видове оръжия.