Космическата сървайвъл стратегия Habitat с механика, емулираща законите на физиката, успя да генерира пълния размер на бюджета от $50 000, необходим за продукцията й, който студиото производител 4gency потърси в Kickstarter. В резултат на това Habitat ще достигне до потребителите на Xbox One, PC, Mac и Linux през декември 2014 година.
Ситуирана в sci-fi свят, вдъхновен от този на Battlestar Galactica, играта ще въвлече играчите в изграждането на нова човешка цивилизация, след като Земята е била разрушена и единственият шанс за оцеляването на хората е да съумеят да използват по най-добрия начин останките от нея, носещи се в космоса. Кауза, в която онова, което е останало от човечеството, разбира се, не е единно.
С помощта на ракети играчите ще могат да транспортират гигантски структури в космоса при нулева гравитация, а щом веднъж изградят базата си, да правят редица подобрения по нея. Habitat ще поддържа два режима на игра – сандбокс с процедурно генериран свят и кампания, при който играчът ще разполага с армия от нано машини.