"Разбира се, че вече работим по Gran Turismo 6", заяви президентът на Polyphony Digital, Кацунори Ямаучи, в интервю, в което коментира причината за дългия период, изминал от появата на Gran Turismo 5 до тази на първия ъпдейт с ново съдържание за хитовия PlayStation 3 ексклузивен трейлър.
По негови думи това, което ще отличава GT6 от предшественика й, е нещо, което не може да бъде добавено към настоящата игра чрез DLC, "нещо, което ще запазим за GT6". Polyphony Digital планират да издават пакети с ново съдържание за GT5 на всеки два месеца, а каква точно ще е съдържанието им, ще бъде съобразено с желанията на феновете и най-вече с отношението им към първия ъпдейт, издаден в Европа в средата на октомври (десет дни по-късно и в САЩ).
Той може да бъде закупен за $12 (включва индивидуални пакети, струващи между $2 и $8 всяка) и съдържа нови коли, трасета, автобои и др. В периода от 23 ноември 2010 г. до премиерната дата на първото GT5 DLC, Polyphony Digital актуализираха версията на оригиналната игра 15 пъти с цел "оптимизирането на основната платформа към системата (PS3)".
Считайки тази цел за постигната, оттук нататък производителите смятат да се концентрират върху генерирането на ново съдържание, както и върху нововъведенията, които ще бъдат направени в Gran Turismo 6. Кръстено първоначално Poly's Entertainment, Polyphony Digital е подразделение на Sony Computer Entertainment и част от Sony Computer Entertainment Worldwide Studios.
Игрите от Gran Turismo сериите, чието начало е поставено през 1997 г., имат статута на най-успешните PlayStation, PlayStation 2 и PlayStation 3 заглавия в рейсинг жанра.