Dragon Age: Inquisition ще е първата игра от поредицата, която ще даде възможност на феновете да играят в мрежа.
Три месеца преди рилийза на играта (на 21 ноември 2014 година за PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 и PC) BioWare обяви включването на мултиплеър компонент в нея с капацитет от четирима играчи, който ще бъде напълно независим от сингълплеър кампанията, няма да носи Achievements и няма да бъде средство за трансфер на предмети, XP или каквито и да било други елементи от единия в другия режим.
Co-op режимът ще стартира с 12 персонажа (по четирима от всеки клас - warrior, rogue, mage) и всяка седмица ще представя нови предизвикателства (operations), които ще са средство за печелене на възнаграждения. Разработката му е продължила повече от 2 години и е била поверена на екип от ветерани, работили по Dragon Age и Mass Effect (в т.ч. изключително успешния мултиплеър режим на Mass Effect 3, във връзка с който BioWare решава да въведе играта в мрежа и в Dragon Age).