Ако Baldur's Gate и Wizardry бяха сайдскролери, Witchmarsh спокойно можеше да мине за техен духовен наследник, макар действието в играта да се развива в един доста по-различен свят – Америка през 20-те години на XX век, или иначе казано в ерата на джаза.
Witchmarsh е магнетичен пикселизиран side-scrolling платформър със солидна RPG основа, включваща избор на класове, показатели, екипировка, комбинативни свойства на артефактите, подобаващи възнаграждения при победа над бос, мултиплеър компонент и други, разработван от малкото английско студио Inglenook.
Играта ще види бял свят в края на 2015 година, когато ще бъде издадена от Chucklefish за PC и Mac. След като си осигури търсения бюджет от 50 000 паунда чрез Kickstarter далеч преди края на кампанията на играта в платформата обаче, Inglenook вероятно ще даде по-голяма свобода на идеите и амбициите си и ще пристъпи към портване за конзолите, което би забавило рилийза й с няколко месеца.