В рамките едва на три години шлемът за виртуална реалност PlayStation VR успя да извърви пътя от чертежите и поточната линия до един от водещите продукти в развлекателната индустрия. Изумително постижение, предвид факта, че на практика говорим за изцяло нова игрална платформа, понесла в себе си всичко онова, което геймърите винаги са свързвали с марката PlayStation – иновативност, ефектен дизайн, интуитивна употреба.
PlayStation VR стъпи на българския пазар на 24 януари и вече може да се похвали със солиден каталог от заглавия във всички жанрове, предлагащи по нещо за всеки вкус – от главозамайващи приключения ("Robinson: The Journey", "Skyrim"), през адреналинови шутъри ("Farpoint", предстоящия "Doom VFR"), автомобилни надпревари ("Driveclub VR", "DiRT Rally"), космически битки ("Eve Valkyrie") и смразяващи хоръри ("Resident Evil 7", "Here They Lie") до преживявания от филмов тип, на които биха могли да се насладят дори и хора, които тепърва хващат контролер в ръце ("Ocean Descent" сегмента от "VR Worlds", свободния полет от "Eagle Flight").
При пазарната поява на PlayStation VR никой не поставяше под съмнение технологическите възможности и страхотната функционалност на новия член от семейството на Sony, но много от геймърите се притесняваха от липсата на достатъчно заглавия за платформата и от това PlayStation VR да не остане нишова технология, която да залага на з