Една от най-горещо очакваните игри на 2012 г. – BioShock Infinite на Take-Two и Irrational Games, няма да се появи тази година, а едва в края на зимата – на 26 февруари 2013 г. Новината дойде от 2K Games, които само преди два месеца обявиха, че ще издадат третата игра от хитовата шутър поредица през октомври 2012 г.
Както обикновено в такива случаи, компанията посочва като причина за забавянето на играта, зад която стои създателят на BioShock, Кен Ливайн, нуждата от допълнително време за завършването й в желания вид. Като последствие от това решение, което неминуемо ще рефлектира върху приходите на Take-Two за последното тримесечие на годината, още днес цените на акциите на компанията започнаха да падат.
"BioShock Infinite е много, много голяма игра и ще включва неща, които никой никога досега не е правил в шутър от първо лице", обяснява Ливайн. Той припомня, че рилийзът на оригиналната BioShock също бе отложен с няколко месеца. "Защо? Защото Big Daddies не бяха онези Big Daddies, които вие срещнахте и обикнахте. Защото голф клубът на Andrew Ryan нямаше нужния размах. Защото Rapture се нуждаеше от още един слой мърляво Art Deco".
За разлика от тогава, забавянето на BioShock Infinite няма нищо общо с облика на Rapture, тъй като действието в играта се развива на ново място – не в морските дълбини, а из носещия се в небето град Колумбия, където необикновено момиче на име Елизабет трябва да бъде спасено.