Базираното във Франция студио Arkane, което през 2006 г. се клонира в Остин, Тексас, а през август 2010 г. бе придобито от ZeniMax - корпорацията над Bethesda Studios, id Software и Tango Gameworks, разработва стелт екшън адвенчър игра от първо лице, озаглавена Dishonored, която ще бъде издадена за PC, Xbox 360 и PlayStation 3 през 2012 г.
Стартът на проекта бе поставен още преди усвояването на студиото от ZeniMax, но оттогава до момента за него не се знаеше абсолютно нищо. Освен заглавието, жанра и платформите на играта, първият й официален анонс разкрива още няколко подробности, в това число кои са личностите, които стоят зад реализацията й.
Главният дизайнер на Deus Ex, Харви Смит, е креативен директор на Dishonored, партнирайки си с главния дизайнер на Arx Fatalis – първата игра на Arkane Studios, издадена през 2002 г. – Рафаел Колантонио, а освен тях, художествени идеи по проекта генерира Виктор Антонов.
Роденият в София, България, концептуален артист, имигрирал във Франция още преди да завърши гимназия, има над 15 години стаж в гейм индустрията и получи особено високо признание за работата си по Half-Life 2 и Half-Life 2: Lost Coast – той е дизайнерът на измисления източноевропейски град City 17. Портфолиото му включва още заглавия като Counter-Strike: Source, Dark Messiah of Might and Magic, Quake II Mission Pack: The Reckoning и др.
Подробностите за сюжета на Dishonored все още са оскъдни, но според описанието на Game Informer, всяко действие на играчите ще рефлектира върху света, населяван от главния герой в играта, замесен в покушение, без да се налага да убива никого.