Oculus VR вербува поредния ценен кадър с дългогодишна ААА кариера в гейм индустрията – Кенет Скот, на когото ще повери сформирането на екип от професионалисти за производство на съдържание за Oculus Rift в рамките на компанията.
Скот е най-известен като главен художествен директор на Halo 4, чието влияние върху визията на касовата поредица ще може да бъде усетено и в Halo 5 въпреки оттеглянето му от 343 Industries (продиктувано от присъединяването на съпругата му Корин Ю към Naughty Dog).
По-рано тази година Oculus назначи на водеща длъжност Майкъл Абраш от Valve, с когото Джон Кармак – един от лидерите на Oculus – е работил по Doom, Quake и други PC заглавия. Абраш коментира усвояването на компанията от страна на Facebook така: "Това означава, че виртуалната реалност ще стане факт в цялото си великолепие".