След като се превърна в един от бестселърите в Steam през 2011 година и към януари 2013 година реализира повече от 2 милиона продадени копия, Terraria затвърди комерсиалния си успех и на мобилния фронт.
Създателят на сандбокс приключението Андрю Redigit Спинкс информира, че от версиите на играта за iOS и Android са изкупени над 1 300 000 копия общо, a издателската компания 505 Games обяви, че наскоро общото количество продадени копия от версиите за Xbox 360, PS3 и PS Vita, последната от които излезе едва в края на 2013 година, е преминало границата от 1 000 000.
Неотдавна Redigit разкри, че вече прави планове за Terraria 2 и един от тях е да кодира играта така, че да може да я портне за други платформи в по-съкратени срокове спрямо премиерата й за PC, сред които обаче е малко вероятно да бъде и 3DS.