Първата оптимизирана за iOS 5 и iPhone 4S видео игра, обявена по време на Apple Keynote 2011 миналия октомври и издадена на 11 декември миналата година - Infinity Blade II, триумфира с топ отличията при разпределението на Осмите годишни International Mobile Gaming Awards, раздадени по време на провелия се преди броени дни в Барселона Световен мобилен конгрес (Mobile World Congress), широко отразен от Avtora.com.
Разработката на американското студио Chair Entertainment спечели наградите в категориите "Grand Prix" и "Изключително постижение в игралното преживяване", чието парично изражение е 400 000 EUR и 100 000 EUR, съответно, или договор за маркетинг (по избор).
Чекове за 100 000 EUR (или безплатна рекламна кампания), осигурени от спонсора на събитието - ProSieben Sat1 Games, спечелиха и всички останали победители в отделните категории, а именно Contre Jour на украинското студио Mokus Games (Judges Honorable Mention), Flick Tennis на индийците Rolocule Games (People's Choice), Sprinkle на шведския производител Mediocre AB (Best Casual Game), Meatspace Invasion на французите C4MProd (Best Real World Game), Touchgrind BMX на Illusion Labs AB, Швеция (Best Sports Game), Charadium II на On5, Литва (Best Mobile Social Game), и Superbrothers: Sword & Sworcery EP на канадския производител Capy (Most Innovative Game).
Оригиналната Infinity Blade спечели наградата за "Изключително постижение в дизайна" при предходното провеждане на IMGA, когато двете водещи награди отидоха при Beyond Ynth на FDG Entertainment, Германия.
Тази година журито на наградите е трябвало да избира измежду над 600 продукции както на водещи издатели, така и на независими производители и университетски проекти. Infinity Blade II може да бъде закупена от App Store срещу $6.99. Играта има рейтинг 4.5/5, определен на базата на близо 54 000 гласа.