Марк Черни – главният архитект на PlayStation 4 и режисьор на PS4 ексклузивната игра Knack, издадена едновременно с премиерата на системата и в комплект с нея на японския пазар – работи по нова игра, описвана от него като "инди", въпреки че тази квалификация не е съвсем коректна.
"Не е инди в истинския смисъл на думата, тъй като ще бъде финансирана изцяло, но работя по нея с малък екип, знаейки имената на всички замесени, което е съвсем различно изживяване от създаването на AAA игра, в която се впрегнати усилията на стотици хора", споделя Черни, без да споменава каквито и да било подробности за самата игра, нито за сроковете, които си е поставил за завършването й.
Относно подхода си към проекта той посочва цялостната концепция като фундамент, на който се опира, считайки го за най-правилен предвид по-малките мащаби на играта. Въпреки че изигра ключова роля за създаването на PS4 и Vita, Черни не е член на огромното семейство на Sony. Технологичният гигант се ползва от изключителния му ум и качествата му на визионер, използвайки го като консултант.
Черни има собствено студио - Cerny Games, базирано в Калифорния, и по собствените му думи не е спирал да играе заглавията, издадени за PS4 до момента, наслаждавайки се едновременно на възможностите на системата, създадена с негова помощ, и на самите игри, пристрастявайки се към заглавия като Resogun и Wolfenstein: The New Order.
Що се отнася до Knack, по която той работи със SCE Japan Studio, играта не впечатли кой знае колко критиката, като повечето рецензенти отчетоха достойнствата на концепцията, но разкритикуваха качеството на геймплея.