Новата игра на Питър Молиньо Curiosity (what's inside the cube) – неговата първа продукция след края на ерата Lionhead и старта на дейността на новото му студио – 22 Cans, направи своята премиера на 6 ноември, като се очаква изиграването й да стане факт още на следващия ден.
Curiosity представлява tap-em-up приложение, което въвлича потребителите на мобилни устройства в разбиването на огромен черен куб на милионите миниатюрни кубчета, от които е съставен. Смисълът на начинанието е в достигането на последния куб, криещ мистерия, която според Молиньо "може да промени живота ви завинаги".
Приложението излезе най-напред в App Store, а няколко часа по-късно и в Google Play, откъдето обаче скоропостижно бе изтеглено поради несъвместимостта му с голям набор устройства като Galaxy S2 и Nexus 7. Скоро след това играта отново се появи в Google Play, давайки възможност на потребителите на Android да влязат в надпреварата за последния куб.
Според условията на Curiosity този, който стигне пръв до него, ще получи директна връзка към видео, което ще може да запази за себе си или да сподели с целия свят, но не и да използва за комерсиални цели. Часове след премиерата на играта, част от функциите, които са заложени в нея, все още не са активни.
Те включват възможността за закупуване на in-game валута чрез истински пари (придобиването на първата е възможно само чрез прогрес в играта), а тя, от своя страна, би позволила на онзи потребител, който иска на всяка цена пръв да види с очите си тайната, скрита в куба, да закупи единствения по рода си diamond chisel (диамантено длето). Това е най-скъпата единица платено съдържание в играта, струваща 3 млрд. in-game монети или... £50 000!
Сред останалите пособия, позволяващи по-бързото разбиване на куба, са Firecracker (5000 coins за 4), Bomb (115 000 coins), Iron Chisel (разбива по девет кубчета с един удар в продължение на 5 мин. и струва 300 000 coins) и the Steel Chisel (разбива 25 кубчета с един удар и струва 1 000 000 coins).