Едмън Макмилън - съосновател на Team Meat и един от създателите на Super Meat Boy, обяви, че е готов със страничния си проект The Binding of Isaac, който ще излезе в Steam през август и по собствените му думи не би трябвало да натовари бюджета на средностатистическия геймър.
Играта, разработена от Макмилън в партньорство с Florian Himsl, с когото си сътрудничи и по Tri-achinid и Coil, представлява "подобен на roguelike шутър с dungeon структура а-ла Zelda (NES)", чийто саундтрак е записан от Danny B - човекът, създал музиката към Super Meat Boy.
Тъй като е ситуирана в RPG свят, изпълнен с артефакти и специални умения, но не следва механиката на ролевите игри, що се отнася до развитието на героите (в The Binding of Isaac не се качват нива), последните ще прогресират в играта чрез пасивни ъпгрейди и колекциониране на предмети.
Повече от тях ще се надграждат с други в хода на играта, което ще се отрази както на мощта на героите, така и на външния им вид, добавя Макмилън. Пак чрез предметите, които ще намират, играчите ще могат да решават и микро пъзелите, интегрирани в геймплея.
И докато Макмилън с желание разкрива още и още детайли за The Binding of Isaac, феновете на Super Meat Boy продължават да са в пълно неведение за новия, мистериозен проект на Team Meat.