Skullgirls е динамична двуизмерна бойна игра на независимото студио Reverge Labs, разработвана в сътрудничество с турнирния шампион Mike “Mike Z” Zaimont за Xbox 360 и PlayStation 3. Играта държи рекорд в жанра по брой анимационни кадри на персонаж, всеки от които е нарисуван на ръка в стил Dark Deco, и е подходяща както за средния геймър, така и за турнирни надпревари. Сред специалните функции, отличаващи геймплея на Skullgirls, са Variable Tag Battle (позволява противопоставянето на отбори с различен брой персонажи – до три на отбор), Custom Assists (позволява въоръжаването на отбора с огромен набор от различни удари), официален GGPO код, гарантиращ липсата на забавяне при онлайн игра, рестриктивна комбо система (срещу безкрайни поредици от комбо атаки) и др. Музиката на Skullgirls е композирана от Michiru Yamane (Castlevania: Symphony of the Night).
Skullgirls е динамична двуизмерна бойна игра на независимото студио Reverge Labs, разработвана в сътрудничество с турнирния шампион Mike “Mike Z” Zaimont за Xbox 360 и PlayStation 3. Играта държи рекорд в жанра по брой анимационни кадри на персонаж, всеки от които е нарисуван на ръка в стил Dark Deco, и е подходяща както за средния геймър, така и за турнирни надпревари. Сред специалните функции, отличаващи геймплея на Skullgirls, са Variable Tag Battle (позволява противопоставянето на отбори с различен брой персонажи – до три на отбор), Custom Assists (позволява въоръжаването на отбора с огромен набор от различни удари), официален GGPO код, гарантиращ липсата на забавяне при онлайн игра, рестриктивна комбо система (срещу безкрайни поредици от комбо атаки) и др. Музиката на Skullgirls е композирана от Michiru Yamane (Castlevania: Symphony of the Night).