Гейм сагата "God of War", чието начало беше положено през 2005 година за PlayStation 2, е определяна от критиците като една от най-добрите екшън поредици на всички времена и към днешна дата е един от символите на Sony конзолите, налагаща нови и все по-високи стандарти по отношение на фотореализма на визията и кинематографичността на геймплея във всяка следваща част.
Преди 12 години основите на една от иконите на съвременния гейминг бяха положени с историята за спартанския воин Кратос, когото серия от драматични събития изправят в двубой срещу самия бог на войната Арес. Още в тази първа игра, считана от мнозина за най-доброто издание на култовия PlayStation 2, бяха поставени фундаментите, върху които стои успешният франчайз – мрачно, брутално и кърваво фентъзи, заменящо познатите ни джуджета и елфи с богове и чудовища от древногръцката митология. Една продукция на холивудско ниво с много умела режисьорска работа не просто в кътсцените, но и в самата игра, както и визия, изпреварила времето си. Последва продължение за PlayStation 2, плюс няколко приключения встрани от основната сюжетна линия, като в крайна сметка сагата за Кратос достигна епичния си финал в "God of War III" на PlayStation 3 (по-късно третата част се сдоби и с ефектен римастър за PlayStation 4).
Въпреки абсолютно категоричния си от сценична гледна точка финал на всички беше ясно, че от Sony няма да погребат култовия персонаж и успешния си франчайз, така че оставаше единствено въпросът как точно ще бъде продължена историята. Отговорът изненада всички, защото в новата част от сагата, която вече е достъпна за предварителна поръчка от Пулсар, Кратос е загърбил изгарящия го гняв и божествените си умения, за да заживее като обикновен човек в дълбокия север. В царството на скандинавски богове и чудовища. Именно в този суров и безпощаден свят той трябва да се бори за оцеляване. И да научи сина си да прави същото, защото в новия "God of War" самотникът от предишните игри, който сякаш беше оставил всичките си човешки емоции и способността да обича в миналото си, се е сдобил с наследник.
Ще успее ли някогашният древногръцки бог на войната да се превърне в бащата, който така и не успя да бъде някога? Кратос е заменил пламенната импулсивност на свръхчовек, който търси решението на всичките си проблеми в насилието, с улегналата мъдрост и желанието да остави след себе си нещо различно от кървава диря през историята, но дали това ще му помогне да открие мира, за който копнее?
"God of War" идва на 20 април, за да ни представи нов терен на действието и драстична промяна в цялостната атмосфера, наред с класическия си и недостижим кинематографичен екшън и смазваща визия, изцеждаща максимума от възможностите на PlayStation 4. Новото приключение на Кратос вече е достъпно за предварителна поръчка във всичките си бляскави издания и пакетни предложения, които могат да бъдат разгледани и поръчани тук: http://bit.ly/2DEDV2Q